Veiksmīgi prezentējot uzņēmuma vadības un pārstāvju profilus, kā arī mērķtiecīgi veidojot komunikāciju tajos, var būtiski uzlabot gan uzņēmuma, gan konkrētās nozares, gan konkrētās profesijas prestižu sabiedrības acīs. Pēdējais var palīdzēt piesaistīt un noturēt arī jaunos speciālistus.
Mērķa auditorija: MVU vadītāji, personāla vadītāji un speciālisti, in-house mārketinga speciālisti
Norises vieta: klātienē vai Zoom-ā
Apmācību plāns:
1.posms. Uzņēmuma un tā atslēgas darbinieku digitālā tēla audits LinkedIn-ā
- Iepazīšanās saruna ar mērķi identificēt problēmu, noskaidrot pieejamos resursus un formulēt apmācību mērķi.
- Uzņēmuma atslēgas darbinieku (uzņēmuma vadība, HR vadība, mārketings) LinkedIn profilu un uzņēmuma LinkedIn profila audits. Vājo un spēcīgo profilu pušu identificēšana.
- Rakstisku ieteikumu sagatavošana profilu uzlabošanai un komunikācijai tajos.
- Materiāls ar ieteikumiem, kādus materiālus sagatavot pieejamus datorā, lai apmācību laikā tos izmantotu profilu uzlabošanai.
2.posms. Individuālās sesijas HR vadītājam
1.sesija.
LinkedIn profila vizuālā un tekstuālā uzlabošana tā veiksmīgai atrodamībai un profesionāļa tēlam digitālajā vidē, atbilstoši šī brīža LinkedIn piedāvātajām iespējām un labākajiem paraugiem. Praktiska nodarbība pie datora + mājasdarbs.
2.sesija.
LinkedIn profila uzlabošana uzticamības veidošanai digitālajā vidē. Praktiska nodarbība pie datora + mājasdarbs.
3.sesija.
Darbs ar LinkedIn paplašināto meklēšanas rīku. Mērķtiecīga kontaktu loka veidošana (500+ izaicinājums). Uzaicinājuma teksta sagatavošana un nosūtīšana. Praktiska nodarbība pie datora + mājasdarbs.
4.sesija.
Iesaistošās komunikācijas veidošana sava kontaktu loka izglītošanai par uzņēmumu kā pievilcīgu darba devēju. Praktiska nodarbība pie datora + mājasdarbs.
5.sesija.
LinkedIn Jobs rīka izmantošana darbinieku meklēšanai. Praktiska nodarbība pie datora + mājasdarbs.
6.sesija.
Canva, ChatGPT, Gemini, Perplexity, Ideogram u.c. rīku izmantošana mūsdienīgu darba sludinājumu sagatavošanai. Praktiska nodarbība pie datora.
3.posms. Grupas nodarbība darba devēja zīmola veidošanai LinkedIn-ā
LinkedIn kā ikdienas darba rīks:
- profesionāļa tēla veidošana LinkedIn-ā: tad, kad potenciālie sadarbības partneri vai darbinieki meklē informāciju par uzņēmuma komandu, viņiem pirmajos meklēšanas rezultātos tiek piedāvātie tieši LinkedIn profili;
- uzlabojumu veikšana profilos, atbilstoši audita rezultātiem un ieteikumiem;
- uzticamības veidošana;
- noderīgo kontaktu loka mērķtiecība audzēšana;
LinkedIn kā uzņēmuma tēla veidotājs plašākai sabiedrībai:
- uzrunājoša uzņēmuma profila izveide;
- iesaistošās komunikācijas veidošana savā un uzņēmuma profilā (ierakstu veidi, tēmturi, atzīmēšanas un tā tas viss strādā uz atrodamību);
- komunikācijas stratēģijas un plāna izveide;
- kā mērīt rezultātus + uzdevums 3 mēnešu aktīvam darbam ar LinkedIn.
4.posms. Feed-back sesija
Satikšanās grupā vai individuāli ar HR vadītāju pēc 3 mēnešiem:
- analīze, kādas aktivitātes tika veiktas un kādi rezultāti sasniegti;
- kādi izaicinājumi ir joprojām;
- kādi resursi, prasmes vai kompetences nepieciešamas nākamajiem soļiem.
Izmaksas atkarīgas no mācību dalībnieku skaita, norises vietas un formas.
Programmu iespējams pielāgot, atbilstoši uzņēmuma vajadzībām, kā arī sagatavot Personīgā Zīmola Akadēmijas sertifikātus pilnu apmācību beidzējiem.
"Es gribētu izteikt lielu pateicību Ingai Dalibai par atbalstu un apmācību, kas man palīdzēja iemācīties izmantot Linkedin platformu efektīvi. Ingas radītās sesijas ne tikai sniedza rīkus, lai uzlabotu manu un uzņēmuma profilu, bet arī deva noderīgus padomus par tīklošanos un personiskās zīmola veidošanu LinkedIn. Es patiešām novērtēju ekspertīzi un draudzīgo pieeju, kas veicināja manu uztveri par LinkedIn kā spēcīgu profesionālo resursu. Esmu priecīga par iespēju sadarboties ar Ingu un nešaubos, ka iegūtās zināšanas man palīdzēs piesaistīt jaunus talantus!"
Oksana Meišele, farmācijas uzņēmuma "Saules aptieka" personāla vadītāja
"I first met Inga when I was looking for candidates for a vacancy in the company and was pleasantly surprised by the accuracy with which very good candidates were found. Few candidates, but all suitable for the job. I know that Inga represents the best recruitment company I know. I have selected candidates for vacancies directly with Inga several times and have never regretted it because we always get what we need quickly and to the highest quality. My second revelation about Inga is that she is an excellent personal brand builder, as with her help I have built a personal brand on Linkedin as well as for the companies I represent or own. This has helped companies become more visible and trustworthy. I recommend Inga as a personal brand builder!"
Juris Habermanis, uzņēmumu "Firmas.lv" un "Latvijas tālrunis" pārdošanas vadītājs
"Liels paldies, Inga, par profesionāli novadītu lekciju. Jūsu nodarbība tiešām pārliecināja par Linkedin priekšrocībām katra profesionāļa ikdienas darbā un mūsu nākamais solis ar kolēģiem tagad ir izveidot profesionālus Linkedin profilus, lai saņemto iedvesmu un motivāciju pārvērstu tālākā darbībā un jaunos sasniegumos! "
Līva Melbārzde, Vācijas-Baltijas Tirdzniecības kameras (AHK) Preses un sabiedrisko attiecību vadītāja
Inga Daliba
Mg. Paed., apmācību uzņēmuma “Personīgā Zīmola Akadēmija” un pilna cikla HR risinājumu aģentūras “DarbaGuru” radītāja un vadītāja, personīgās zīmolvedības konsultante, pieredzējusi lektore, LinkedIn trenere, sertificēta Genos International EI (emocionālās inteliģences) praktiķe. Grāmatas “Kā rekrutēt veiksmīgāk” (2017) autore. Biznesa klubu BNI, IPTER, LTRK, LĪDERE biedrs.