LinkedIn izmantošana pārdošanai un mārketingam

Mērķa auditorija: pārdošanas vadītāji, B2B pārdošanas speciālisti, eksporta menedžeri, in-house mārketinga speciālisti

Norises vieta: klātienē vai Zoom-ā

1.posms. Uzņēmuma un tā darbinieku digitālā tēla audits LinkedIn-ā

  • Apmācību dalībnieku LinkedIn profilu un uzņēmuma LinkedIn profila audits. Vājo un spēcīgo profilu pušu identificēšana.
  • Rakstisku ieteikumu sagatavošana profilu uzlabošanai un komunikācijai tajos.
  • Materiāls ar ieteikumiem, kādus materiālus sagatavot pieejamus datorā, lai apmācību laikā tos izmantotu profilu uzlabošanai.

2.posms. Uzņēmuma darbinieku LinkedIn profilu sakārtošana, to izmantošana pārdošanas un mārketinga aktivitātēm

Pārdošanas aktivitātes darbinieki veic no saviem personīgajiem LinkedIn profiliem, tāpēc tiem jāizskatās profesionāliem un uzticamiem. Tā ir praktiska nodarbība pie datoriem ar demonstrējumu LinkedIn profilā, progresa konstatēšanu un atbildēšanu uz jautājumiem pēc katras apakštēmas.

Profesionālas digitālās identitātes veidošana: LinkedIn profils kā vizītkarte.

  • Profesionalitātes apliecinājums: pieredzes, projektu, prasmju atspoguļošana profilā. Portfolio digitālajā vidē.
  • Uzticamības veidošana: rekomendāciju iegūšana.
  • Noderīgo kontaktu loka veidošana (10 kontaktu grupas, 500+ izaicinājums).
  • Meklēšanas rīka izmantošana, ielūgumu sagatavošana un nosūtīšana.
  • LinkedIn iespēju apzināšana B2B pārdošanā un mārketingā uzņēmuma un personīgajos profilos.
  • Pārdošanas speciālistu profilu izmantošana "social selling" aktivitātēm.
  • Mērķa klientu identificēšana, saraksta sastādīšana, profesionālas komunikācijas veidošana.
  • Attiecību nodibināšana, uzturēšana, veidošana digitālajā vidē.
  • Pārdošanas vēstuļu sagatavošana un izsūtīšana (praktiskais darbs mazās grupās).
  • Kā mērīt rezultātus + uzdevums 3 mēnešu aktīvam darbam ar LinkedIn.

3.posms. Feed-back sesija

Satikšanās ar apmācību dalībniekiem pēc 3 mēnešiem:

  • analīze, kādas aktivitātes tika veiktas un kādi rezultāti sasniegti;
  • kādi izaicinājumi ir joprojām;
  • kādi resursi, prasmes vai kompetences nepieciešamas nākamajiem soļiem.

Izmaksas atkarīgas no mācību dalībnieku skaita, norises vietas un formas.

Programmu iespējams pielāgot, atbilstoši uzņēmuma vajadzībām, kā arī sagatavot Personīgā Zīmola Akadēmijas sertifikātus pilnu apmācību beidzējiem.

 

"Paldies Ingai Dalibai par profesionāli sagatavoto un lieliski attālināti novadīto meistarklasi "Profesionāls LinkedIn personīgā zīmola profils" Kivi Real Estate komandai. Vērtīga informācija un atziņas par Linkedin lomu un izmantošanu ikdienas darbā ar praktiskiem piemēriem un uzreiz pielietojamiem paņēmieniem. Daudz noderīgu mazo knifu, kas ikdienas lietotājiem paslīd garām.

Noteikti rekomendēju Ingu kā zinošu profesionāli kuras vadītās apmācības palīdzēs jūsu personīgajai un uzņēmuma izaugsmei!"

Ivars Gorbunovs, komercīpašumu vadītājs uzņēmumā "Kivi Real Estate"

"Vēlos uzsvērt Ingas profesionalitāti un kompetenci darbinieku apmācību programmas sastādīšanā un vadīšanā. Linkedin apmācību kurss bija pārdomāts, noderīgs un iedvesmojošs visām grupām, neatkarīgi no zināšanu līmeņa. Paldies par sadarbību!"

Linda Caune, mārketinga speciāliste uzņēmumā "Latio Real Estate"

"Inga Daliba, liels paldies par lieliskām apmācībām, augstu profesionālo izturību, vielu pārdomām un jaunu redzējumu uz it kā ierastām lietām, kuras nes lielu pievienoto vērtību izaugsmei. Viennozīmigi apmācības uz 10 no 10. "

Valērijs Makarovs, pārdošanas direktors Digitālās ekonomikas attīstības centrā (DEAC)
 

Inga Daliba

Mg. Paed., apmācību uzņēmuma “Personīgā Zīmola Akadēmija” un pilna cikla HR risinājumu aģentūras “DarbaGuru” radītāja un vadītāja, personīgās zīmolvedības konsultante, pieredzējusi lektore, LinkedIn trenere, sertificēta Genos International EI (emocionālās inteliģences) praktiķe. Grāmatas “Kā rekrutēt veiksmīgāk” (2017) autore. Biznesa klubu BNI, IPTER, LTRK, LĪDERE biedrs.

LinkedIn profils