Personīgā zīmola veidošana

Personīgā zīmolvedība palīdz sasniegt sekojošus mērķus:
1. Pelnīt vairāk, balstoties uz sava personīgā zīmola redzamību, atrodamību un uzticamību (biznesa un karjeras jeb ņemšanas mērķis)
2. Ietekmēt pasauli (eksperta, viedokļa līdera jeb iespaidošanas mērķis)
3. Pārveidot pasauli (līderības jeb došanas mērķis)
4. Pārveidot sevi (kļūt par savas dzīves līderi jeb pašrealizācijas mērķis)

Personīgā zīmola pozitīvās pārmaiņas notiek ne tikai apgūstot noderīgās prasmes, iemaņas vai stiprinot kompetences. Tās notiek attīstot noteiktu domāšanas veidu (mindset) un iemācoties vadīt emocijas (emotional inteligance). Tie ir paradumi, kurus nemitīgi atkārtojam, slīpējam, piekopjam ikdienā un kas mūs virza uz panākumiem. Tā ir harisma, ko mērķtiecīgi trenējam un attīstām sevī.

Personīgā zīmolvedība īpaši svarīga uzņēmējiem, vadītājiem, lektoriem, konsultantiem un neatkarīgajiem profesionāļiem – visiem tiem, kuru pakalpojumus, produktus vai kompetences izvēlas un pērk, vadoties no viņu personīgā zīmola un uzticamības, ko šis zīmols ir radījis.

Sesiju grafiks tiek saskaņots individuāli.
Ieteicamais sadarbības ritms labāka rezultāta nodrošināšanai – tikšanās regulāri 1x nedēļā.
Tās ir konfidenciālas.

Sesijas var tikt organizētas klātienē Personīgā Zīmola Akadēmijas telpās vai attālināti Zoom.us platformā.

Vienas sesijas ilgums – 60 minūtes jeb 1 stunda.
Maksa par vienu sesiju - 150 EUR

Maksājot uzreiz par pilnu programmu jeb 10 sesijām, piemērojama 5% atlaide - 1425 EUR*

Bezmaksas iepazīšanās sesija: personīgā zīmola audits un personīgās zīmolvedības mērķa (fokusa) noteikšana

  1. Pozicionēšanās: kas es esmu? kā es uztveru sevi? kā mani uztver citi? kā es vēlos, lai mani uztver? (mērķauditorija)
  2. Savu resursu apzināšana (8 resursu grupas)
  3. Personīgā zīmola veidošanas formu un kanālu izvēle reālajā un digitālajā vidē
     
  4. Harismas attīstīšanas pamatprincipi (pirmais iespaids)
  5. Harismas attīstīšanas tehniku praktizēšana (pa 1 tehnikai no 4 grupām)
  6. Citu pieņemšana un iemācīšanās runāt otra “valodā” (personību tipi)
     
  7. Īsās pašprezentācijas sagatavošana (5 puntu formula, uzstāšanās)
  8. Kontaktu veidošana reālajā un digitālajā vidē (tīklošana, LinkedIn profils)
  9. Iesaistošās un piesaistošās komunikācijas veidošana digitālajā vidē (komunikācijas stratēģija)
     
  10. Zīmola ilgtspējas un panākumu mērīšana

Programma paredz vairākus mājasdarbus, praktiskos uzdevumus (15 darba lapas), kā arī ieteicamo literatūru.

1. Mentoringa programma

Regulāra saziņa reizi mēnesī ar personīgā zīmola konsultanti, lai konstatētu patstāvīgās personīgās zīmolvedības progresu un veiktu nepieciešamās korekcijas. Kā arī iespējama konkrētās nozares mentora piesaiste.

2. Zīmola arhetipa noteikšana

Ievērojamais šveiciešu psihologs Karls Gustavs Jungs izvirzīja teoriju par 12 personību arhetipiem, kas ir iedzimti, veidojot cilvēka paraugtēlu, kas pārsniedz valodas, kultūras un laika robežas. Nosakot un izprotot savu arhetipu ir daudz vieglāk veidot savu personīgo zīmolu, publisko tēlu un komunikāciju sabiedrībā.

Testa  (angļu valodā) izpildīšana ar sekojošu feed-back sesiju rezultātu interpretēšanai profesionāla konsultanta vadībā.

Konsultē: komunikācijas zinātņu doktore (PhD), aģentūras “JDP Integrated Communications” radītāja un vadītāja, Biznesa augstskolas “Turība” doktora studiju programmas “Komunikācijas vadība” direktore Jolanta Derkevica-Pilskunga.

3. Emocionālās inteliģences kompetenču noteikšanas tests

Genos International online testa izpildīšana emocionālās inteliģences kompetenču izvērtēšanai. Tam sekojoša feed-back sesija sertificēta EI praktiķa pavadībā rezultātu interpretēšanai un aktivitāšu plāna sastādīšana konkrēto kompetenču pilnveidošanai.

N.B. Izmaksas atsevišķi vienojoties atbilstoši darba apjomam.

 

"As an excellent professional brand advisor, Inga Daliba helped me improve my LinkedIn profile, reflecting my professional experience, growth, and achievements. Inga's advice was professional, thoughtful, and very supportive during the consultations. If you want to build your professional brand professionally, I recommend Ingu Daliba."

Līga Peiseniece, Banku Augstskolas rektore

"Inga ļoti labi motivē un vada. Viņa liek klientam sasparoties, lai izveidotu personīgo zīmolu. Ingas jautājumi ir tik trāpīgi, ka rodas jaunas oriģinālas idejas. Iesaku pamēģināt!"

Agnese Medne, pilna servisa biznesa advokātu biroja GLIMSTEDT Latvia advokāte

"Ingas Dalibas individuālās personīgās zīmolvedības sesijas atļaušos novērtēt ar tiešām augstu ekspertīzi! Katrs ieteikums, jautājums un uzdevums ir precīzs, skaidrs un tieši mērķī, tieši tur, kur ir visaugstākā efektivitāte!

Runājot metaforās tas ir tā, kad tiek piedāvāts konkrēti viens sulīgs- īstais ābols un lietas notiek! Tas nav stāsts par bagātīgu ābolu grozu, ar kuru nezini ko pasākt. Lūk, tieši par to ir vērts maksāt! 

Precīzas norādes, kad nav pašai laika sēdēt, lasīt, pētīt, prātot, kas un kā darāms sava zīmola izveidei un stiprināšanai. Inga prot atrast atslēgu konkrētai personībai un vajadzības gadījumā izgrūst ārpus komforta zonas- spilveni drošībai netiek doti :). Vienlaikus viņa saglabā smalko robežu, jūt kad vajag atelpu. Piedāvātais pakalpojums ir ekoloģisks, profesionāls, precīzs. Paldies Tev, Inga!!!"

Inese Matvejeva-Gērena, ICF PCC kouče

"I can say honestly, I'm lucky to meet with Inga, she's really competent and skilled specialist in self-brading industry, here in Riga. Reccomend to everyone to seek Inga's attention and support, for the best results later on in internet public resources."

Jānis Začests, zvērināts advokāts

"Lieliska personīgā zīmola konsultācija - konkrētu mērķu nospraušana sarunas sākumā daudz dažādi labojumi, pēc kuriem profils izskatās atbilstoši mērķiem. Iesaku katram Ingas konsultāciju, kurš vēlas pārliecinošu profilu LinkedIn."

Mikus Timofejevs, biznesu attīstības vadītājs

"Uzņēmējdarbībā bieži esam pieraduši vieni paši ātri pieņemt lēmumus, noteikt prioritātes, lietišķo etiķeti un sava personīgā zīmola attīstību atstājot novārtā. Ir ļoti vērtīgi uz mirkli "nobremzēt" un paskatīties uz sevi un savu darbu no malas - kā to redz citi, kādu vēstījumu par sevi un savām profesionālajām prasmēm esi radījis, kurā virzienā vēlies augt nākotnē? Paldies, Inga, par sadarbību un lietderīgajām personīgā zīmola pilnveides nodarbībām. Tava pieredze un zināšanas gan iedvesmo gan piešķir profesionālajam ceļam jaunu virzienu!"

Ilze Rozenberga, mārketinga pētījumu uzņēmuma "Berg Research" vadītāja

"Inga Daliba ar mani strādāja pie personīgā zīmola izveides. Rezultāts - izveidots vienota ziņa visu sociālo tīklu profilos, sakārtots LinkedIn un biznesa Facebook profils. Beidzot prieks skatīties un ir skaidrs, ko es piedāvāju klientiem. Noteikti iesaku Ingas personīgā zīmola izveides sesijas ikvienam uzņēmējam/-ai."

Vineta Spoģe, mārketinga aģentūras "Marketing Angel" komercdirektore

"I have recently started my outsourced marketing professional career and I do need to build my personal brand to create demand for my services. During the five personal branding sessions with Inga I gained a lot of insights and very practical support. Now I have my action plan and know what needs to be paid attention to, especially in social media. It was definitely worth the investment. I do recommend Inga if you want to build your brand faster and have a professional support in that. "

Elita Račiņa, biznesa trenere

Inga Daliba

Mg. Paed., apmācību uzņēmuma “Personīgā Zīmola Akadēmija” un pilna cikla HR risinājumu aģentūras “DarbaGuru” radītāja un vadītāja, personīgās zīmolvedības konsultante, pieredzējusi lektore, LinkedIn trenere, sertificēta Genos International EI (emocionālās inteliģences) praktiķe. Grāmatas “Kā rekrutēt veiksmīgāk” (2017) autore. Biznesa klubu BNI, IPTER, LTRK, LĪDERE biedrs.

LinkedIn profils

150 EUR