Jebkura informācija par Tevi interneta vidē un katrs Tevis izveidotais sociālo tīklu profils Tevi “reklamē”, pat ja tā nav bijusi Tava sākotnējā iecere un vēlies to lietot tikai privātām vajadzībām. Situācijās, kad Tavu kandidatūru izskata par potenciālo sadarbības partneri biznesā vai darbinieku jaunā komandā, vari būt drošs, ka internetā tiek apskatīta informācija par Tevi. Kādu iespaidu rada Tavi sociālo tīklu profili vai Google meklētājā atrodamā informācija par Tevi? Vai Tevi veiksmīgi atrod un redz kā profesionāli un personību, kādu tieši meklē?
Meistarklase notiek Zoom.us platformā. Pirms sākuma tiek nosūtīta saite, lai varētu savlaicīgi pieslēgties konkrētai meistarklasei. Tāpat meistarklases gaitā Tev būs iespēja uzdot precizējošus jautājumus un iesaistīties diskusijā.
Meistarklases ilgums – 4 akadēmiskās stundas (18.00–21.15).
Dalības maksa - 30 EUR
Personīgā Zīmola Akadēmijas pastāvīgajiem klientiem - 25 EUR (ar atlaižu kodu)
Veido sevi panākumiem!
- Kas ir personīgais zīmols un kādi ir to veidojošie pamatelementi;
- kādas ir spēcīga personīgā zīmola konkurences priekšrocības,
- e-reputācija un kā tā ietekmē izredzes karjerā un uzņēmējdarbībā,
- populārākās kļūdas personīgā zīmola veidošanā interneta vidē;
- ieteikumi personīgā zīmola veidošanai sociālajos tīklos Facebook un LinkedIn.
Inga Daliba
Mg. Paed., apmācību uzņēmuma “Personīgā Zīmola Akadēmija” un pilna cikla HR risinājumu aģentūras “DarbaGuru” radītāja un vadītāja, personīgās zīmolvedības konsultante, pieredzējusi lektore, LinkedIn trenere, sertificēta Genos International EI (emocionālās inteliģences) praktiķe. Grāmatas “Kā rekrutēt veiksmīgāk” (2017) autore. Biznesa klubu BNI, IPTER, LTRK, LĪDERE biedrs.