Aicinām apmeklēt pašprezentācijas, mārketinga un pārdošanas kursus, kas sevī ietver pārdošanas teoriju, pieredzes stāstus un pārdošanas tehniku treniņu, mārketinga un pārdotspējīgu tekstu veidošanu, sociālo tīklu LinkedIn un Facebook daudzu iespēju izmantošanu komunikācijai ar klientiem un nonākšanai līdz darījumam.
Kursu mērķis ir sniegt ne tikai detalizētu teorētisku ieskatu galvenajos jautājumos, bet ne mazāk kā 50% no visa kursa ir paredzētas praktiskās darbnīcas prasmju un kompetenču attīstīšanai.
Norises laiks un apjoms:
No 12.10.2021. līdz 23.11.2021., otrdienās un ceturtdienās plkst. 18.00-21.15.
Tie ir 12 vakari jeb 48 akadēmiskās stundas
Norises vieta:
Zoom.us platformā (saite katru reizi tiek nosūtīta iepriekšējā dienā), tādējādi nodrošinot iespēju apgūt zināšanas un attīstīt kompetences, atrodoties jebkurā pasaules malā, kur vien pieejams interneta pieslēgums.
NB: Šobrīd ir spēkā gan Latvijas Republikas valdības, gan Pasaules Veselības organizācijas minētie ierobežojumi un ieteikumi, kas saistīti ar vīrusa Covid-19 izplatības ierobežošanu, tāpēc šo kursu nodarbības notiek tikai attālināti.
Mērķauditorija: uzņēmumu, pārdošanas, mārketinga vadītāji, neatkarīgie profesionāļi, lektori, kouči.
Visa kursu maksa: 420 EUR
Vienas atsevišķas nodarbības maksa: 50 EUR (rakstīt privāti uz support@personigaiszimols.lv)
Kursu maksā iekļauts:
- vadītāja zīmola veidošanas kursi - 12 nodarbības (48 akadēmiskās stundas) 5 profesionālu lektoru vadībā;
- kursu apmeklētājiem 2 mēnešus no kursu sākuma datuma visi izdales materiāli un papildu literatūra būs pieejama Personīgā Zīmola Akadēmijas Facebook slēgtajā grupā, kurai, sākoties kursiem, tiks nosūtīta piekļuve;
- apliecība pēc visu 12 nodarbību kursu beigšanas.
Vietu skaits ierobežots, kas nodrošina darbu mazā grupā, individuālu pieeju katram kursu dalībniekam ar iespēju uzdot papildu jautājumus nodarbību lektoriem.
Pieteikšanās kursiem – bezrindas.lv vai support@personigaiszimols.lv
Papildu jautājumi: +371 28 369 212 (Sigita)
Kursu programma:
1. Pārdošanas māksla jeb kas jāmāk katram no mums
(2 nodarbības, 8 akadēmiskās stundas, 12.10. un 14.10.)
- Kas strādā un nestrādā pārdošanā
- Kā atšķiras B2B un B2C pārdošana
- Kā attīstīt savas pārdošanas prasmes
- No kā baidās pārdevēji un kā to pārvarēt
Lektore: Terēze Riekstiņa
2. Pārdošana klātienē un attālināti – pārdošanas tehniku pilnveidošana
(3 nodarbības, 12 akadēmiskās stundas, 19.10., 21.10. un 26.10.)
- Klienta esošo vajadzību izzināšana un jaunu vajadzību radīšana
- Darbs ar iebildumiem: iebildumu atklāšana un pārvarēšana
- Darījumu noslēgšana un proaktīva virzība uz nākamajiem soļiem
Lektors: Guntars Logins
3. Iedarbīga mārketinga valoda sociālajos tīklos
(2 nodarbības, 8 akadēmiskās stundas, 28.10. un 02.11.)
- Latviešu valodas izaicinājumi sociālajos tīklos
- Reklāmas valodas pazīmes, izteiksmes līdzekļi, vārdspēles un atkāpes no normas
- Uzmanības piesaistīšana un iedarbīga ieraksta struktūra
- Sagatavošanās rakstīšanai, melnraksta izveidošana un rediģēšana, teksta noslīpēšana
- Iedarbīgi copywriting principi
- Aicinājums rīkoties (Call to Action) un spēka vārdi
- Adresējuma paveidi jeb formāla un neformāla lasītāja uzruna
- Stāstniecības elementi sociālo tīklu ierakstos
- Noderīgi latviešu valodas resursi un literatūra
Lektore: Aiga Veckalne
4. LinkedIn izmantošana mārketinga un pārdošanas komunikācijai
(3 nodarbības, 12 akadēmiskās stundas, 04.11., 09.11. un 11.11.)
- Profesionāla personīgā LinkedIn profila izveide
- LinkedIn izmantošana pārdošanā (Social Selling)
- Uzņēmuma profils LinkedIn-ā un reklāmas izvietošanas iespējas (Marketing Solutions)
Lektore: Inga Daliba
5. Tehnoloģiju izmantošana attiecību būvēšanā ar klientu
(2 nodarbības, 8 akadēmiskās stundas, 16.11. un 23.11.)
- Galvenie argumenti, kāpēc ir vērts izmantot tehnoloģijas attiecību būvēšanā
- Klientu piesaiste caur Facebook
- Produkta vai pakalpojuma pozicionējums, ideālā klienta avatars
- Personīgā profila revīzija
- Facebook grupu izmantošana klientu piesaistei
- Organiskā klientu vākšana, attiecību ar klientiem veidošana
- Piemēri no reālās dzīves par tehnoloģiju izmantošanu
Lektore: Vineta Spoģe
Terēze Riekstiņa
Biznesa konsultante un apmācību trenere ar 20 gadu pieredzi pārdošanā un vadībā (banku, mazumtirdzniecības un biznesa konsultāciju jomā). Vada apmācības pārdošanā, vadībā un personīgajā attīstībā. No 2017. gada darbojos biznesa inkubatoros ar topošajiem un jaunajiem uzņēmējiem. Izveidojusi biznesa apmācību spēli un grāmatu "Pārdošanas maratons". Apguvusi sistēmiskā praktiķa darbu Systemic Constellations Center Riga sadarbībā ar Bert Hellinger Instituut Nederland.
Guntars Logins
Pārdošanas konsultāciju un apmācību uzņēmuma "Alpha Partners" vadītājs, kuram ir 10+ gadu pieredze pārdošanā un vadībā. Kopā ņemot, tās ir 80,000+ pārdošanas situācijas ASV, Kanādā, Austrālijā, Lielbritānijā un Latvijā. Guntars ir pārdošanas kursa direktors bakalaura programmā Stokholmas Ekonomikas augstskolā Rīgā (SSE Riga). Aizraujas ar garo distanču skriešanu - finišēti 100+ km kalnu ultra-maratoni Jaunzēlandē, Austrālijā, Argentīnā un Dienvidāfrikā.
Aiga Veckalne
Aizrautīga tulkotāja, filoloģe un valodas praktiķe. Vadījusi seminārus un praktiskas nodarbības par latviešu valodu publiskajā runā, tipiskajām kļūdām un ieteikumiem lietišķajā sarakstē un dokumentos, elektroniskās sarakstes etiķeti latviešu un angļu valodā, kā arī konsultējusi vairākus uzņēmumus un nevalstiskās organizācijas. Vada valodas raidierakstu “Pieturzīmes”.
Savulaik bijusi “Skrivanek Grupa” Centrālās un Austrumeiropas reģiona vadītāja, kā arī “Skrivanek Baltic” valdes locekle. 2017./2018. mācību gadā mācījusi latviešu valodu un Latvijas kultūru un literatūru Sietlas Vašingtonas Universitātē ASV. Šobrīd strādā Ventspils Augstskolā, kur arī studē doktora studiju programmā “Valodniecība”.
Pirms tam iegūts profesionālais maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā (Rīgas Ekonomikas augstskolā) un bakalaura grāds filoloģijā (Latvijas Universitātē).
Inga Daliba
Mg. Paed., apmācību uzņēmuma “Personīgā Zīmola Akadēmija” un personāla atlases uzņēmuma “DarbaGuru” un radītāja un vadītāja, personīgās zīmolvedības konsultante, lektore, sertificēta Genos International EQ (emocionālās inteliģences) praktiķe. Grāmatas “Kā rekrutēt veiksmīgāk” (2017) autore. Biznesa klubu BNI, IPTER un LTRK biedrs.
Vineta Spoģe
Mārketinga vadītāja un koučs ar 20 gadu pieredzi vadošos amatos starptautiskās korporācijās.