Iedarbīgs mārketinga teksts ir viegli uztverams un nesamākslots. Tas veido saziņu un rosina dialogu. Rakstot tekstus sociālajiem tīkliem, domājot par pamanāmiem virsrakstiem un auditorijas iesaisti, ir svarīgi rakstīt saprotami un labskanīgi, tēlaini izmantojot bagātu vārdu krājumu un dažādus ietekmīgus izteiksmes līdzekļus, arvien domājot par adresātu jeb ziņas saņēmēju.

Lai gan intereses veidošanā sociālajos tīklos dažkārt vizuālā informācija ir pamanāmāka par vārdisko informāciju, tomēr atmiņā paliek tieši vārdi.

Meistarklases mērķis ir iepazīties ar iedarbīgu sociālo tīklu ierakstiem iezīmēm un stilistiku un pilnveidot ietekmīgu tekstu rakstīšanas prasmes latviešu valodā. Darbnīcā analizēsim piemērus un visbiežāk pieļautās kļūdas, vingrināsimies uzmanību piesaistošu tekstu rakstīšanā un dažādu ierakstu “formulu” izmantošanā, pilnveidosim vārdu krājumu un labskanīgu un iedarbīgu tekstu rakstīšanas prasmes.

Meistarklase notiek Zoom.us platformā (saite tiek nosūtīta iepriekšējā dienā), tādējādi nodrošinot iespēju apgūt zināšanas un attīstīt kompetences, atrodoties jebkurā pasaules malā, kur vien pieejams interneta pieslēgums.

Meistarklases ilgums – 4 akadēmiskās stundas (18.00–21.15).

Dalības maksa par meistarklasi - 50 EUR

Pieteikšanās – bezrindas.lv vai support@personigaiszimols.lv

 

Veido sevi panākumiem!

  • Latviešu valodas izaicinājumi sociālajos tīklos
  • Reklāmas valodas pazīmes, izteiksmes līdzekļi, vārdspēles un atkāpes no normas
  • Uzmanības piesaistīšana un iedarbīga ieraksta struktūra
  • Sagatavošanās rakstīšanai, melnraksta izveidošana un rediģēšana, teksta noslīpēšana
  • Iedarbīgi copywriting principi
  • Aicinājums rīkoties (Call to Action) un spēka vārdi
  • Adresējuma paveidi jeb formāla un neformāla lasītāja uzruna
  • Stāstniecības elementi sociālo tīklu ierakstos
  • Noderīgi latviešu valodas resursi un literatūra

Aiga Veckalne

Aizrautīga tulkotāja, filoloģe un valodas praktiķe. Vadījusi seminārus un praktiskas nodarbības par latviešu valodu publiskajā runā, tipiskajām kļūdām un ieteikumiem lietišķajā sarakstē un dokumentos, elektroniskās sarakstes etiķeti latviešu un angļu valodā, kā arī konsultējusi vairākus uzņēmumus un nevalstiskās organizācijas. Vada valodas raidierakstu “Pieturzīmes”.

Savulaik bijusi “Skrivanek Grupa” Centrālās un Austrumeiropas reģiona vadītāja, kā arī “Skrivanek Baltic” valdes locekle. 2017./2018. mācību gadā mācījusi latviešu valodu un Latvijas kultūru un literatūru Sietlas Vašingtonas Universitātē ASV. Šobrīd strādā Ventspils Augstskolā, kur arī studē doktora studiju programmā “Valodniecība”.

Pirms tam iegūts profesionālais maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā (Rīgas Ekonomikas augstskolā) un bakalaura grāds filoloģijā (Latvijas Universitātē).

LinkedIn profils

50 EUR