Esi uzņēmuma, komandas vai pārdošanas vadītājs?
Vēlies uzlabot savu komunikāciju ar darbiniekiem, lai viņi radītu pēc iespējas augstāku iesaisti darbā? Vai vēlies apmācīt savu pārdošanas/klientu apkalpošanas komandu efektīvākai klientu attiecību vadībai?
Mums ir risinājums!
Apgūsti efektīvās komunikācijas paņēmienus, kas balstīti uz DISC personības tipu metodoloģijas.
Pirmo reizi dzirdi par DISC?
Tas ir četru personības tipu modelis, ko 1928. gadā savā grāmatā "Emotions of Normal People" aprakstīja psihologs Viljams Moltons Mārstons (William Moulton Marston).
DISC modelis ietver sevī dažādus cilvēkiem piemītošos uzvedības modeļus, kas veicina:
- labāku sevis un citu cilvēku motīvu izprašanu;
- efektīvās komunikācijas izveidi ar dažādiem cilvēkiem;
- mierīgāku konfliktu risināšanu, to cēloņu apzināšanos;
- iekļaujošās darba vides radīšanu;
- dziļākas saiknes izveidi ar esošajiem un topošajiem klientiem.
Meistarklasē apskatīsim:
- kādi tipi pastāv un ar ko tie atšķiras?
- kā atpazīt, kurš personības tips ir man?
- kā ātri atpazīt, kura tipa cilvēks ir mums pretī?
- kādā veidā vislabāk komunicēt ar attiecīgā tipa cilvēku, lai radītu vēlamo priekšstatu un veicinātu vēlmi sadarboties vai rādītu labākus darba rezultātus?
- kādi, pēc DISC metodoloģijas, būtu galvenie pieturas punkti darbā ar klientiem vai darbiniekiem?
- kā arī efektīvās komunikācijas piemērus.
Lilita Alute-Cīrule
DarbaGuru un Personīgā Zīmola Akadēmijas lektore un karjeras mentore, ar pieredzi rekrutieru komandas vadībā un 5 gadu pieredzi personāla atlasē (head-hunting).