Sevis “izpakošana” un “iepakošana” ar arhetipu palīdzību kļūst arvien populārāka. Kā veidot personīgo zīmolu, kā atšķirties citu ekspertu vidū, kā piesaistīt mērķauditoriju? Par šo visu klātienes stila meistarklasē.

Zīmolus ir ierasts skatīt 12 arhetipu teorijā. 7 grieķu dieviešu pieeja, ko izstrādāja K.G.Junga mācības turpinātāja, psihoterapeite  Dž.Š.Bolena, ir kas neierastāks, un līdz ar to interesantāks. 

Ielūkosimies vienas un tās pašas nišas ekspertu darba garderobē. 

Annai ir dominējošais Atēnas arhetips. Dialogs ar viņu ir kā saruna ar enciklopēdiju – daudz garu skaidrojumu, atsauces uz pētījumiem un statistikas datiem. Viss ir pamatots, izanalizēts, argumentēts.  Anna piesaista gan sava arhetipa cilvēkus, gan tos, kuriem Atēnas trūkst. Tas ir,  klientus, kuri paši nevar strukturēt informāciju, veikt stratēģisko plānošanu. Taču saprot, ka tas ir vajadzīgs, un tāpēc meklē Annu. 

Annas profesionālā garderobe sastāv no futlārtipa kleitām no respektabliem zīmoliem un laiviņām uz stabila papēža. Tās ne vienmēr ir ērtas, bet jāciešas.  “Noblesse oblige “ - gods prasa”, saka Anna, kas ir gatava paciest arī karstuma neērtības zeķubiksēs.  Annas redze ir tikpat asa kā prāts, tomēr pagājušajā mēnesī viņa iegādājās brilles bez dioptrijām bruņurupuča raga ietvaros. Tās maksāja dārgi, bet, Annasprāt, ir tā vērtas. 

Annas amata māsai Martai ir dominējošs Afrodītes arhetips. Ar savām zināšanām Marta dalās sajūtu līmenī, un šis formāts ir saprotamāks viņas mērķauditorijai. Marta “pārdod” prieku un ticību, ka visas grūtības ir viegli atrisināmas un dzīve domāta, lai to baudītu. 

Martai patīk košas žaketes ar viegli polsterētiem pleciem un lielu, barokālu ziedu apdruka kleitās un blūzēs. Mājās Martai ir vesela smaržu kolekcija un viņa vienmēr iesmaržojas pēc noskaņojama – tas viņai palīdz savākties. Arī Martai ir imidža brilles. Kaķacs zeltītā rāmī ar nelieliem kristāliem sānos. 

Kā jūs domājat, vai racionālāk ir ieturēt vienu līniju, vai prast pārslēgties starp arhetipiem, atbilstoši mērķauditorijas vajadzībām un komunikācijas uzdevumiem? 

Meistarklasē tiksim skaidrībā:

  • kāds ir Tavs  kā grieķu dievietes arhetips;
  • kā šis apģērbs Tevi padarīs par "dievieti" biznesa un profesionālajā vidē.

Meistarklase notiek klātienē 14.08.2024. 17:00 - 20:15
Norises vieta: Mazā Nometņu iela 31 - 310.kabinētā, Rīgā (durvju zvans 16)

Pieteikšanās, pērkot online biļeti, vai rakstot silva@personigaiszimols.lv 
Papildu jautājumi: +371 29 293 835 (Silva)

Karolīna Baumane

Karolīne ieguvusi izglītību Maskavā (“Art&Image” reputāciju tehnoloģiju institūts).  Spīkere dažādos semināros, Baltic Sustainability Awards 2023 balvas ieguvēja. Sadarbojas ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru, Latvijas Mazo un vidējo uzņēmumu asociāciju, Māmiņu Klubs, Zero Waste Latvia u.c. Vairāku meistarklašu pasniedzēja par tēla veidošanu, modes psiholoģiju, lietišķo un korporatīvo stiliem.

49 EUR