Atšķirties no konkurentiem, būt atpazīstamiem un skaidri saprotamiem savai mērķauditorijai.. . Personīgais zīmols nav nepieciešams visiem, taču kam tas ir – būs vajadzīga arī zīmolam atbilstoša garderobe.
Mārketinga speciālisti un dizaineri veido brenda vizuālo identitāti, ko juristi modri sargā no pakaļdarinājumiem. Kā būtu, ja arī mēs uztvertu savu apģērbu kā savu personīgo vizuālo identitāti un ko darīt lai parādītos?
Meistarklasē uzzināsi:
- Ieguvumi, ko dod “signature style” jeb personīgais rokraksts garderobē. Kam tas ir vajadzīgs un kā to atrast.
- Margarētas Tetčeres brošas, Karla Lāgerfelda blondā zirgaste un Harija Potera rēta uz vaiga – instrumenti atpazīstama tēla veidošanā.
- Lai unikalitāte nav vienāda ar ekstravaganci. Vai mana mērķauditorija mani sapratīs? Pieredzē dalās 19.gs. feministe Amālija Blūmere.
- Mārketings bez maksas jeb ko varam mācīties no Stīva Džobsa ģērbšanās stila.
Meistarklase notiek klātienē 09.10.2024. 17:00 - 20:15
Norises vieta: Mazā Nometņu iela 31 - 310.kabinētā, Rīgā (durvju zvans 16)
Pieteikšanās, pērkot online biļeti, vai rakstot silva@personigaiszimols.lv
Papildu jautājumi: +371 29 293 835 (Silva)
Karolīna Baumane
Karolīne ieguvusi izglītību Maskavā (“Art&Image” reputāciju tehnoloģiju institūts). Spīkere dažādos semināros, Baltic Sustainability Awards 2023 balvas ieguvēja. Sadarbojas ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru, Latvijas Mazo un vidējo uzņēmumu asociāciju, Māmiņu Klubs, Zero Waste Latvia u.c. Vairāku meistarklašu pasniedzēja par tēla veidošanu, modes psiholoģiju, lietišķo un korporatīvo stiliem.