Pirmais, ko LinkedIn ierauga Tavs potenciālais kontaktu loks, ir profila foto. Kādu to izvēlēties, lai izskatītos pēc iespējas profesionālāk?
Atbilstoša izmēra
Vienmēr atceries, ka katram sociālajam tīklam foto un titulbildēm tajos ir atšķirīgi izmēri. Lai attēls izskatītos kvalitatīvs, tas jāpielāgo attiecīgā sociālā tīkla izmēriem. Kvalitatīvs attēls vienā vietā var izskatīties izplūdis vai citā vietā - pārāk mazs. Ja ar šādām tehniskām detaļām esi uz "jūs", tad palūdz palīdzību profesionālam fotogrāfam vai digitālā mārketinga speciālistam, kas ar sociālajiem tīkliem un foto izmēru pielāgošanu strādā ikdienā.
Tuvplāns
Profila foto noteikti ir jābūt redzamai Tavai sejai tuvplānā un pārējam ķermenim aptuveni līdz plecu joslai. Būtu ļoti vēlams, lai esi nofotografēts tik tuvu, ka redzami sejas vaibsti un tiešs, nevis novērsts acu skatiens.
Dzīva vide
Lai arī profesionāls foto prasa ieturēt zināmu formalitāti, tomēr vēlams, lai tas nebūtu pavisam stīvs, ar baltu fonu no fotostudijas un samākslotu sejas izteiksmi. Vislabāk, ja fons ir dzīvs, ar kādu neitrālu krāsu, Tevi pilsētvidē vai, piemēram, konferencē. Attēlam vajadzētu būt uzņemtam ar profesionālu fotoaparātu, jo arī tas ir veids, kā nodod vēstījumu savai auditorijai.
Redz tikai Tevi
LinkedIn profilam noteikti nevajadzētu izvēlēties attēlu, kurā esi redzams kopā ar bērniem ceļojumā vai kolēģiem darba pasākumā. Attēlā jābūt redzamam Tev vienam. Lai cik jaukas būtu bildes iepriekš minētajos formātos, tomēr cilvēkiem, kas darba jautājumu sakarā vēlēsies Tevi uzrunāt LinkedIn tīklā, nevajadzētu rasties jautājumam, kura no bildē redzamajām personām esi Tu.
Profesionāls
Kā jau rakstījām, foto nevajadzētu būt pārāk formālam, jo ar Tevi tomēr sazinās kā cilvēku, kā personību, nevis tikai kādas nozares pārstāvi bez nekādas emocionālas piesaistes. Tomēr, uzņemot foto, noteikti padomā par apģērbu, ko izvēlies, un make-up. Atceries, ka vislabākā izvēle vienmēr ir mērenībā, nevis pārspīlējumā. Pēc tā arī vadies, gatavojoties profesionālajai fotosesijai.
Pozitīvs
Smaids un pozitīva attieksme pret pasauli ir viens no pamatnosacījumiem jebkuras sarunas uzsākšanai vai kontaktu dibināšanai. Izvēlies smaidīt un lietot atvērtu ķermeņa valodu gan fotografējoties, gan komunicējot ar apkārtējo pasauli ikdienā!