Kas tad ir e-reputācija? Tā ir visa par Tevi atrodamā informācija interneta vidē. E-reputācijai arvien vairāk un vairāk pievērš uzmanību potenciālie sadarbības partneri, darba devēji, kandidāti, pārbaudot vai iegūstot sākotnējo priekšstatu par cilvēku, ar kuru gaidāma klātienes tikšanās - sadarbības vai darba pārrunas. Daži padomi par Tavu e-reputāciju no personīgās zīmolvedības konsultantes Ingas Dalibas.
Veic savas e-reputācijas auditu.
Sāc ar to, ka ieraksti savu vārdu un uzvārdu Google meklētājā. Kādi ir šie meklēšanas rezultāti?
Pirmkārt, tekstuālie (kurus resursus ar Tavu vārdu atrod pirmajā lapā?). Otrkārt, vizuālie (Tavas fotogrāfijas interneta medijos, vietnēs, sociālajos tīklos, video ar Tevi vai par Tevi, kā arī Tavi veidotie videoieraksti).
Šveicē veiktais pētījums liecina, ka 78% Tava e-reputācija ietekmē nākotnes sadarbības vai karjeras iespējas un 8% izredzes tagadnē.
Labā ziņa ir tā, ka e-reputāciju var mērķtiecīgi veidot. Kā to izdarīt? Runāsim par to personīgās zīmolvedības individuālajās sesijās.